Kamień Krajeński: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych o długości 0,750 km w miejscowości Płocicz gmina Kamień Krajeński.
Numer ogłoszenia: 183127 - 2016; data zamieszczenia: 17.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127045 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamień Krajeński, Plac Odrodzenia 3, 89-430 Kamień Krajeński, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 389 45 10, faks 52 388 63 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych o długości 0,750 km w miejscowości Płocicz gmina Kamień Krajeński..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi publicznej kategorii gminnej w Płociczu na odcinku dojazdowym do gruntów rolnych o długości 750,00 m w m. Płocicz, województwo kujawsko - pomorskie, powiat sępoleński, gmina Kamień Krajeński, obręb geodezyjny Płocicz, na działce nr ewid. 38/5, polegająca na zmianie istniejącej nawierzchni betonowej, na nawierzchnię bitumiczną, w oparciu o dokumentację projektową, opis wykonawczy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres robót obejmuje w szczególności: a. wykonanie nakładki asfaltowej na istniejącą nawierzchnię drogi; b. wykonanie poszerzenia jezdni o nawierzchni bitumicznej; c. wykonanie poboczy z kruszywa łamanego; d. wykonanie odprowadzenia wód opadowych; e. wykonanie zjazdów indywidualnych z kruszywa. Po wykonaniu w/w zakresu robót należy: a. przeprowadzić roboty porządkowe; b. dokonać inwentaryzacji powykonawczej. Opis stanu faktycznego: Przedmiotowa droga gminna w miejscowości Płocicz jest drogą o zdegradowanej nawierzchni z płyt betonowych, o szerokości od ok. 4,50 do 5,50 m. droga bez poboczy i chodników. Drogę cechuje niedostateczna skuteczność odprowadzenia wód opadowych, co skutkuje w miejscach z zalegającym gruntem nienośnym tworzeniem się zastoisk wody opadowej, nieckami błota oraz deformacjami drogi uniemożliwiającymi sprawny przejazd pojazdów. W wyniku działania wód opadowych nawierzchnia została miejscami uszkodzona i należy ją odtworzyć i wzmocnić. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych: -zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. -z należytą starannością, z zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, w szczególności zawartymi w Prawie Budowlanym oraz przy zachowaniu przepisów BHP, zgodnie ze złożoną ofertą, warunkami przetargu oraz zgodnie z ustaleniami poczynionymi z Zamawiającym, z zastrzeżeniem, iż ustalenia te nie mogą wykraczać poza przedmiot umowy oraz nie mogą być sprzeczne z dokumentacją projektową oraz zasadami wiedzy technicznej lub sztuką budowlaną. Inwestycja prowadzona na podstawie zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Sępólnie Kraj. Przedmiotowa droga gminna jest drogą publiczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 460 z późn. zm.) o numerze G020114C, w związku z czym przed przystąpieniem do robót Wykonawca staraniem i kosztem własnym zobowiązany jest do opracowania projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót, w przygotowaniu którego muszą mieć zastosowanie przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177, poz. 1729). Na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek jego wprowadzenia na własny koszt w miejscu prowadzenia robót i utrzymania go również kosztem własnym przez cały okres ich trwania. Ponadto Zamawiający informuje, że Wykonawca nie będzie ponosił żadnych kosztów z tytułu opłat za zajęcie pasa drogowego na czas wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia. UWAGA! Wykonawca zapewni do realizacji przedmiotu zamówienia materiały wolne od wad i nieobciążone prawami na rzecz osób trzecich. Ramowe wytyczne realizacji zadania dla Wykonawcy: -Uporządkowanie terenu budowy (Wykonawca jako wytwórca odpadów odpowiedzialny jest za zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia), -Informowanie zarządców mediów, urządzeń oraz cieków wodnych znajdujących się w obrębie prowadzonych robót o rozpoczęciu i o zakończeniu robót oraz poniesienie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb, -Zapewnienie bezpieczeństwa na terenie budowy, -Zorganizowanie i poniesienie kosztów zaopatrzenia w energię i wodę we własnym zakresie i na własny koszt, -Utrzymanie dróg dojazdowych do miejsca budowy w należytym stanie, -Wykonanie niezbędnych ekspertyz, prób, badań i pomiarów na własny koszt (jeżeli będą konieczne), -Ustanowienie kierownika budowy we właściwej dla przedmiotu zamówienia specjalności (realizacja zadań wynikających z art. 22 ustawy Prawo budowlane), -Skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na prawidłową ocenę wykonania przedmiotu zamówienia. -Transport materiałów i urządzeń na plac budowy obciąża Wykonawcę. Na wszystkie materiały, przed ich wbudowaniem, należy przedłożyć inspektorowi nadzoru wszystkie wymagane orzeczenia, atesty oraz deklaracje zgodności, zgodne z obowiązującymi przepisami oraz uzyskać zgodę od inspektora nadzoru na ich wbudowanie. -Wykonawca obowiązany jest do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej. -Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości przez okres min. 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. -Obsługa geodezyjna oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza należy do Wykonawcy. -Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. Wykonawca przedstawi do odbioru końcowego operat kolaudacyjny zawierający w szczególności: atesty wbudowanych materiałów, certyfikaty, deklaracje zgodności, oryginały protokołów odbioru prac zanikających w pobliżu skrzyżowań z sieciami uzbrojenia terenu występującymi na obszarze robót. Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko zapoznał się z placem budowy oraz zgromadził wszystkie informacje, które mogą mieć wpływ do prawidłowego oszacowania kosztów realizacji przedmiotu zamówienia oraz przygotowania oferty. UWAGA! Jeżeli w SIWZ lub dokumentacji projektowej przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, parametry techniczne, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe minimalne parametry i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych od podanych. Zamawiający uzna za równoważne takie rozwiązanie, które ma tożsame lub lepsze,przewyższające parametry techniczne, jakościowe i użytkowe w stosunku do zamawianego. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowania innych urządzeń i materiałów niż wskazane w Dokumentacji Projektowej pod warunkiem posiadania przez te materiały lub urządzenia parametrów takich samych lub przewyższających jak określone w tej dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają minimalne wymagania określone przez zamawiającego. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej. W przypadku zastosowania innych materiałów lub urządzeń Wykonawca którego ofertę uznano za najkorzystniejszą zobowiązany jest: na własny koszt i ryzyko, oraz własnym staraniem uzyskać zgodę Autora Projektu na proponowane zmiany i w razie potrzeby opracować zamienną dokumentację projektową, dokonać niezbędnych uzgodnień i przeprowadzić wszystkie wymagane Prawem budowlanym zmiany...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.31.23-7, 45.23.32.20-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Sprzętowo-Transportowy Czesław Pawłowski,, ul. Towarowa 1, 89-500 Tuchola, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 384567,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 305124,03

  • Oferta z najniższą ceną: 305124,03 / Oferta z najwyższą ceną: 305124,03

  • Waluta: PLN .


- Reklama -

Polecane firmy