Kraków: Wykonanie materiałów poligraficznych i introligatorskich
Numer ogłoszenia: 182669 - 2016; data zamieszczenia: 17.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67019 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Rząska, ul. Krakowska 2, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 261135116, +48 261133017, faks +48 261135059, +48 261135165.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie materiałów poligraficznych i introligatorskich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów poligraficznych i introligatorskich, wykonanie i dostawa kalendarzy na 2017r, wykonanie i dostawa plomb zabezpieczających jednorazowego użytku, dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu. Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na cztery części tj. : CZĘŚĆ NR 1 - Wykonanie i dostawa materiałów poligraficznych i introligatorskich dla 35 WOG w Rząsce k.Krakowa Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów poligraficznych i introligatorskich w szczególności: teczek, okładek, kronik, banerów, roll-up, ulotek, naklejek tp. CZĘŚĆ NR 2 - Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2017r. do 35 WOG w Rząsce k.Krakowa Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa kalendarzy na 2017 r. CZĘŚĆ NR 3 - Wykonanie i dostawa hologramów i plomb zabezpieczających jednorazowego użytku do JW. 3811 w Rząsce k.Krakowa Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa plomb zabezpieczających jednorazowego użytku. CZĘŚĆ NR 4 - Wykonanie usług poligraficznych i introligatorskich dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu oraz dostarczenie Zamawiającemu wykonanych materiałów Przedmiotem zamówienia jest wykonanie teczek, okładek, tablic, książek, pudeł, zeszytów, kart, usług naprawczych materiałów ewidencyjnych itp. wraz z dostarczeniem Zamawiającemu wykonanych materiałów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części od nr 1 do nr 4 Zamawiający określił w załączniku nr 10 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.81.10.00-2, 79.97.10.00-1, 35.12.34.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie i dostawa materiałów poligraficznych i introligatorskich dla 35 WOG w Rząsce k.Krakowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Spółdzielnia Inwalidów WARTA, ul. Sikorskiego 30, 66-600 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47736,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49475,52
Oferta z najniższą ceną: 49475,52 / Oferta z najwyższą ceną: 80644,95
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2017r. do 35 WOG w Rząsce k.Krakowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA JAWNA, al. Piastów 42, 71-062 Szczecin, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25350,30
Oferta z najniższą ceną: 25350,30 / Oferta z najwyższą ceną: 40005,75
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Wykonanie i dostawa hologramów i plomb zabezpieczających jednorazowego użytku do JW. 3811 w Rząsce k./Krakowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JAN DUTKO P.H.U. VERA, ul. Malwowa 48, 60-175 Szczecin, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8060,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12213,90
Oferta z najniższą ceną: 12213,90 / Oferta z najwyższą ceną: 12213,90
Waluta: PLN .