Z "Indiami" w nazwie

Ocena: 0
210
Chandney Software Sp. z o.o. jest jedną z najstarszych firm w branży kosztorysowej działających na naszym rynku. Powstała w 1990 roku. O firmie rozmawialiśmy z prezes Agnieszką Marchel. Spotkanie miało miejsce w siedzibie przy ul. Wyczółki 12 w Warszawie.

Siedziba firmy Chandney Software przy ul. Wyczółki 12 w Warszawie
Fot. Informatyka w Budownictwie

Od zawsze ciekawiło nas skąd wzięła się nazwa firmy. Było to jedno z pierwszych pytań, jakie zadaliśmy prezes Agnieszce Marchel. Jak nam wyjaśniła, nazwa firmy to wynik zamiłowania jej właścicieli do podróży, a szczególnie fascynacji Indiami, w których bywali już wielokrotnie. Chandney pochodzi od słowa Chandni, które w języku hindi oznacza światło księżyca. Jest też częścią nazwy jednej z najstarszych ulic handlowych w Delhi – Chandni Chowk.

W obecnej lokalizacji, przy ul. Wyczółki, Chandney Software funkcjonuje od 2003 roku. Budynek jest jej własnością. Na powierzchni blisko 330 m kw. znajduje się m.in. sala szkoleniowa z 10 stanowiskami komputerowymi.

W firmie pracuje 12 osób na pełnym etacie, w tym trzech programistów i jeden tester. Dużym atutem firmy jest niska rotacja personelu, większość może pochwalić się ponad 10-letnim stażem pracy. Z firmą na stałe współpracuje 10 tzw. freelancer’ów.

Przypomnijmy, Chandney Software jest twórcą takich programów jak Winbud w różnych wersjach. Jako partner firmy Sage oferuje kompleksowe pakiety oprogramowania do zarządzania firmą o nazwie Symfonia.


Agnieszka Marchel – prezes Chandney Software
Fot. Informatyka w Budownictwie


Nasze działania skoncentrowane są nie tylko na tworzeniu i sprzedaży programów. Robimy wszytko, żeby użytkownik nie postał sam ze swoją aplikacją. Dostarczamy mu wszystkich niezbędnych informacji: o nowych aktualizacjach, cennikach, normach.

W chwili obecnej Chandney ma 11,5 tys. zarejestrowanych użytkowników, a z przeprowadzonej analizy wynika, że 20 z pierwszej setki jest związana z firmą od samego początku.

Firma nie tylko tworzy i sprzedaje oprogramowanie. Stara się zapewnić swoim klientom możliwie najlepszą obsługę. Mogą oni skorzystać z rocznego abonamentu o nazwie Serwis Plus, który gwarantuje bezpłatne otrzymanie trzech aktualizacji rocznie, oraz z usługi Hot Line.

Chandney Software prowadzi również działalność szkoleniową. Szkolenia organizowane są w siedzibie lub jako dedykowane w konkretnych przedsiębiorstwach. Odbywają się w cyklu dwumiesięcznym. Trwają od 2 do 3 dni. Pierwszy dzień obejmuje zazwyczaj część teoretyczną. Najbliższe odbędzie się w II połowie lutego 2011 roku, tematem będzie „Kosztorysowanie z programem Winbud”.


Klienci zawsze mogą liczyć na kompetentną i miłą obsługę
Fot. Informatyka w Budownictwie


Szkolenia organizowane są także przez partnerów handlowych Chandney na terenie całego kraju. Zajmują się oni oczywiście sprzedażą programów i służą pomocą podczas instalacji.

Warto zajrzeć na stronę firmy, na której co pewien czas pojawiają się oferty promocyjne kierowane do określonych grup użytkowników.

Jak zaznacza Agnieszka Marchel, bieżący rok był dla firmy dobry. Odnotowano wzrost obrotów o ok. 5% w porównaniu do roku 2009.

Jakie plany ma Chandney Software na 2011 rok? Na przełomie stycznia i lutego ma pojawić się nowy, zgodny z aktualnymi trendami interfejs programu Winbud. Firma zamierza, jeszcze bardziej usprawnić i zautomatyzować komunikację z klientami przez Internet. Zresztą dbałość o klienta to jeden z głównych celów, jaki przyświeca działalności Chandney Software.

Źródło: Informatyka w budownictwie, nr 1 (10) 2011
PODZIEL SIĘ:
OCEŃ:
- Reklama -

Polecane firmy